Gårdagen

Igår sov jag länge och hade bara en tid att passa och såklart fick jag panik precis innan och glömde mina saker, menmen det fixade ju sig. Jag cyklade iaf till Amelia och där sminkade jag mig för att min kära mor hade tagit med sig mitt smink. Därefter cyklade jag och amelia vidare för att kolla på fotboll. Både jag och Amelia frös sönder så vi bildade en hög för att kunna hålla värmen (Y) . Men själva matchen kanske inte var den bästa och detta smittade även av sig på spelarna (syftar lite extra på en person). Amelia flydde så fort hon fick chansen, då jag fick stå och vänta ute i kylan på att min pöjk skulle komma.  Sedan blev det mat och därefter falkhallen för att kolla lite på min  syster som tävlade. Sedan stack vi hem till Carl-Elliot. Och där åt vi och gjorde en massa annat kul.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0