16 år nu!

Min födelsedag har varit alldeles underbar! Istället för skola blev det att åka till hestra! Och att slippa skolan är ju helt underbart. På bussen påväg dit sjöng alla för mig, och sedan fick man en jätte fin och god tårta av min bästa vän! Love u Jennie! Efter att ha spenderat mesta delen av dagen i hestra så var det dax för hemfärd! När man precis kommit hem och man tänkte hoppa in i duschen kom min pojkvän springande upp för trappan. I händerna hade han två buketter med rosor. Ena buketten hade 16 rosor i sig och även ett kort men en inbjudan till middag! Och andra buketten var från hans mor och far, den hade även ett kort och en peng i sig! Tack min älskade pojkvän och hans mor och far! Sedan har jag även av min egna mor och far fått jeans,pengar och även så var min nya säng och lite annat en del av presenterna! Så tack alla, har verkligen haft en helt underbar födelsedag! Tyvärr så har jag ingen bra bild på tårtan men den var riktigtriktigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0