Hejhej

Morgonen var sämsta på länge... Men sedan i halmstad blev allt bättre, även om jag var själv. När jag väl hade kommit hem hann jag knappast göra klart maten innan en svettig liten söt gris (Jennie) kom! Så vi åt lite och sedan kom Alicia! Haha och såklart började det regna när hon kom. Men det stoppade inte oss för jag hade en bokad tid på UMO som jag skulle gå på. Så dit gick jag och fick ut ett recept på tabletter. Som vi sedan hämtade ut. Sedan blev det pizza och lite annat. När vi väl kom hem till mig så bestämde vi oss för att byta kön och bli killar istället :) Sedan stack boysen ut och träffade lite folk ! :) Ett stort grattis till den som läste allt detta ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0