dagen före dagen idag

Det var helt okej hos farfar igår! Så fort vi komdit blev det mat, och det blev Lax, potatis,paj, sallad, bröd och en massa annat. Man får alltid så mycket mat av sina mor och far föräldrar. Sedan kom magontet och illamåendet fram så ja la mig i en säng pch spelade lite på mobilen.
Efter ett tag så kom min farbror och då blev det tårta. Fast jag hade så ont i magen så jag tog vääldigt lite och några jordgubbar.
Sedan stack jag ut med hundarna, det slutade med att jag bara hade en av hundarna kvar... De andra sprang ut i skogen, fast när jag ropade så kom dom.
Sedan åt vi en annan tårta när min låtsas farbror kom med sin fru. Dom hade köpt ett hus som var riktigt stort. Huset hade en stor fontän på framsidan där man kunde köra runt bilarna, dubbelgarage, ett stort trevånings hus med tre badrum och tre sovrum och sedan kommer jag inte ihåg vad de sa mer. Men nu räcker det med mitt skrivande för det blev en hel bok...
en bild tagen av mig för några dagar sedan tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0