Dagarna efter jag kommit hem #1

Måndagen efter blev det att försköka hitta saker till brölloppet med min pojkvän. Och sedan blev det film/myskväll med tjejerna när jag kommit hem! Vi åkte inlines/longboard till donken. Påvägen hittade vi en snygg kille som hade gått vilse. Han skulle till skrea men gick mot vinberg. Så vi hjälpte han lite och bestämde oss sedan för att hitta han någon dag (fast har pojkvän så det blir nog inget för mig). Men på donken slösades det fan pengar! Ja och sedan bar det iväg mot hemmakväll där vi hyrde film (fick även veta att jag har förseningsavgift). Och sedan blev det mys och skräck kväll. Dagen efter flev det mest degande, pannkaksbak och kojbygge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0