Chin up

Idag har har haft lite fuck my life känslor, för verkligen allt har gått fel. Men jag mår lite bättre efter en löprunda och lite styrka efter det. Även om det inte var någon lång runda så var det skönt. Men jag får tagga inför imorgon istället och hoppas att den blir bättre. Jag ska iaf klippa min halv 10 och sedan ska jag hem och laga mat till min pojkvän som kommer och ska sova över. Jag har även en bokad tid på UMO, för att snacka om p-piller och lite annat. Och här kommer något jag inte har sagt till han men han får antagligen hänga med och hälsa på mina små älsklingar (gamla klassen). Hehe. Men det blir nog bra ! 
 
 
En bild på mig och min pojkvän från bröllopet i lördags.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0