17 Juli 2012

Igpr vaknade jag hos min pojkvän. Han skulle upp tidigt så jag var tvungen att göra samma sak. Hans träning började 11 så när vi kom dit så  cyklade jag hem. När han sedan kom tillbaka efter träningen hade jag gjort mat till honom. Men målet med denna dagen var att hitta slips, fluga, näsduk eller något till bröllopet och det gjorde vi! Sedan när vi väl var hemma så fick jag jävligt ont i magen. Och det blev bara värre senare på kvällen. Men efter jag tagit en tablett så blev allt bättre. Det blev att jag spelade age of empire och lite annat innan det var dags för att sova. Och jag kan verkligen inte kalla det att sova. Jag hade så ont i magen innat att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag kunde inte ens ligga ner och det gjorde ont när jag stod och de flesta ställningarna, men jag fick tillslut reda på att det var mensen som spökade.
 
 
 Haha fan vad tjock jag ser ut! :)

Kommentarer
Postat av: jennie

usch o fy, va på tiden att jag gjorde något åt mitt hår

2012-07-18 @ 19:44:52
URL: http://jennieak.blogg.se
Postat av: amelia

haha söööttaaa <3

2012-07-22 @ 17:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0