2011


Höll du några av dina nyårslöften? jag hade ett och det kan man väll säga att det blev bra!

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut? Ja en massa, men jag tar inte upp allt nu!

Fick någon du känner barn? Nej, inte vad jag kommer ihåg iaf ;)

Dog någon som stod dig nära? Nej, detta året har varit riktigt bra eftersom 2010 hade jag två som var väldigt nära som dog :/

Vilka länder besökte du? Cypern,Danmark,Egypten,Norge och Tyskland :)

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012? Jag ska leva livet, fast i allt detta ska jag klämma in skolan och allt det också...

Vilket datum kommer du alltid att minnas? Just nu kommer jag bara på detta årets julafton som en väldigt speciell dag :)

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Vet inte det har varit mycket som har varit bra!

Vilket var ditt största misstag? Har ingen anning men det har gjorts endel misstag...

Vilket var ditt bästa inköp? Kamera,longboard, Iphone och massa annat.

Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER

Vad gjorde dig riktigt glad? Fattar inte riktigt frågan men mina vänner!

Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja värst har nog varit när jag blev magsjuk i Egypten.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011? Rihanna,beyonce och massa andra!

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år? Vet inte riktigt med  det känns som detta året har det gått uppåt får mig!

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? NEPP, kanske man kunde ha pluggat mer...

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? NAE? eller de där timmarna man satt framför datorn och bara satt...

Hur var din julafton? AMAZING!

Blev du kär? NJAE VET INTE

Vilket program har varit det bästa på tv? Det blev mest film och serier...

Hatar du någon som du inte hatade förut? Nepp.

Vilken var den bästa boken du läst under året? HAHA har typ inte läst någon...

Vilken var din största musikaliska upptäckt? Vet faktiskt inte men jag har ändrat min musik stil endel.

Önskade du dig något som du fick? OHJA!

Önskade du dig något som du inte fick? Yess 

Vilken var årets bästa film? Bridemaids är den första filmen som poppar upp i huvudet!

Vad gjorde du på din födelsedag? HAHa jag blev bortrövad!

Vilka var de bästa människorna som du träffade? Mina vänner och familj!

Hur skulle du beskriva din klädstil? Vet inte riktigt...

Vad fick dig att må bra? Musik,vänner.

Vilken kändis var du mest sugen på? Svårt att välja bland alla...

Vem saknade du? Mormor, stina och några andra.

Vilken var din bästa månad? Juli tror jag!

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? Nepp

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Vet inte vi får la se! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0