I'm back

Hej på er! Jag vet att jag inte har skrivit så mycket. Men jag har varken haft lust eller tid. Men i fredags så var det skola, jag har för mig att jag hade den bästa skoldagen på länge då (Y) Och sedan var det dax för mig att ta min pojkvän på sin lilla "hemliga resa" haha. Jag tog han iaf till Malmö. Och jag får väl säga att det var hur mysigt som helst och jag hoppas att du hade det bra med älskling!!  Ja och jag har inte lust att berätta allt vi gjort så det får bli en hemlighet som bara jag vet ;) och några andra. Men nu sitter jag iaf och "pluggar". Nej jag är så jävla besviken på mig själv för att jag aldrig kommer igång... Men ska fösöka snart igen. Men ska muta mig själv med fika sedan!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0