Goddag!

Imorse så skulle jag egentligen hängt med resten av familjen för att hugga gran. Men jag bestämde mig för att stanna hemma och försöka bli frisk. Jag har seriöst aldrig varit sjuk så länge som jag har varit nu. Och jag vill aldrig mer vara sjuk så här länge... Det är snart en vecka. Men men. Jag ska iaf försöka bli frisk så att jag kommer till skolan på senast onsdag. Fast öroninflamationen kommer ju att sitta i max en månad till. Men eftersom jag har vant mig med en ton i örat hela tiden och inte höra så bra så ska jag nog klara mig. Det enda jobbiga är hostan och att jag är så täppt i näsan. Men jag hoppas att det ska gå över snart!
 
Detta är en av de absolut bästa känslorna jag vet. Att dyka i kristallklart vatten och inte ha en massa tång omkring sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0