3 december 2012

Hejhej på er denna måndag! Idag sov jag till halv 11. Vilket var mycket skönt. Det första jag gjorde var att kolla på min mobil och där hade min pojkvän skrivit att det snöade. Och jag studsade upp ur sängen och kollade ut. Jag får väl säga att jag har blandade känslor för snön. Det kan vara mysigt fast när man ska till skolan och gå runt är det inte så jätte roligt. Men jag gick in till stan där jag hittade några julklappar jag vill ha utav tomten. Sedan bar det av till skolan. Det var roligt samtidigt som jag fick gjort en massor. Efter skolan träffade jag Adrian! Och vi kom fram till att vi ska träffas till lovet igen. Sedan när jag väl hade tagit mig hem i ovädret så sprayade jag fönsterna och pysslade lite. Jag och min syster var även ute och skottade. Och eftersom min kära pojkvän glömde sin halsduk hos mig så gick jag in till stan för att lämna den och vänta på nästa buss. det var väl trevligt det med! Och till sist så lagade jag mat till min kära familj. Sedan har ja bara legat och myst i sängen! Så godnatt på er!!
 
mina fina fönster. hehe det ser inte så fint ut på bilden men det är mycket finare i verkligheten.
 
haha fula jag ska ut i snön....
 
 
Här är maten jag lagade till min familj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0