2 december 2012

Jag satte väckarklockan på 08.30, för att vi skulle gå upp och kolla på julkalendern... Men jag bara kollade på min pojkvän som sov så gosigt, så jag bara somnade om igen. När vi väl hade vaknat så låg vi bara i sängen och myste. Och efter det gick vi ner och åt en liten julfrukost. Den var liten eftersom det enda som var juligt var gröten. Sedan har vi myst ännu mer, ätit ännu mer, spelat på allt som går att spela på, varit ute och gått. Sedan var det dax för min kära pojkvän att träna. Så han snodde min cykel. Och jag stannade hemma och kollade på dressyr och pluggade lite. Och nu sitter jag mätt och belåten och redo att gå och lägga mig. Pusspuss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0