15 december 2012

Idag vaknade jag klockan tolv, 12! Helt sjukt. Eller iaf för mig som inte brukar sova så länge. Men då låg jag kvar i sängen ett tag. Jag hade haft ett par hemska drömmar, så jag var tvungen att tänka lite. Men sedan kom mamma hem och sa att jag fick skynda mig lite. Så jag hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning för julbord. Och det var mysigt och gott. Även om jag inte kände så mycket smak. Och det var trevligt att få träffa allt folk och min akära kusiner som jag inte har träffat på riktigt länge! Efter julbordet åkte vi hem till min morbror och kollade på så mycket bättre och bara snackade. Så nu ligger jag i min säng och tänkte sätta på en film. Tror det blir Soul Surfer. En jävlligt bra film! Har sett den innan och den är hur bra som helst!
 
Mitt liv just nu känns det som... Bara en massa tabletter och annat kul
 
Och här är jag idag. haha att man kan vara så glad när man är sjuk...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0