10-14 december 2012

Hejhej på er! Det var några dagar sedan jag bloggade. Men jag får väl ta och berätta lite vad som har hänt under denna veckan. I måndags så gjorde jag prov och sedan väntade jag på jennie för att sedan ta tåget till Halmstad. Och vi hade det riktigt bra! Vi fick både lite julklappar köpta och mat i magen! Sedan på tisdag morgon började det roliga. Det började med halsont och gick vidare till förkylning och örononflamation. Det var lite surt för jag hade sett fram emot veckan och snöbollskrig och en massa annat. Men nu sittef jag här en fredagskväll och har ont i örat och allmänt uttråkad. Tur att man har en så gullig pojkvän som ställer upp att prata med en på en fredagkväll! Puss på han!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0