1 december!! 2012

Idag är det första december!! Och såklart att jag och jennie ställde väckarklockan, så att vi inte skulle missa julkalendern! Och det gjorde vi inte. Jag kan inte precis säga om den är bra eftersom jag bara har sett avsnitt. Men vi får väl se. Och eftersom det var helg och vi var trötta så gick vi och la oss igen. Jag vaknade väl nån efter nån timma. Så vi satte oss och åt frulle och spelade sänka skepp. Och jag vann såklart ! Sedan kom mamma och hämtade mig. För jag orkade inte cykla så hon sa till mig att hon bara hämtade mig tidigt... Men när jag väl var hemma chillade jag i några timmar innan Carl-Elliot kom hem till mig. Och vad har vi gjort? Jo vi spelade spel, åt kollade på tv, brottades (jag vann), åt, kollade på världens cp film och sedan kommer jag faktiskt inte ihåg mer. haha. Men vi hade det bra iaf. Eller iaf jag :)
 
bjuder på en ful bild...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0