Underbara dagar!

De senaste dagarna har spenderats på Gotland! Vi hade tur med vädret och det blev en massa bad, prat, mat och en massa annat skoj! Tyvärr fick jag världens magont men jag överlevde och ändå så blev allt bra! Jag ska lägga ut lite bilder när jag har tid till att lägga över dom och fixa lite! Och ska även ta oc säga att de två senaste dagarna har också varit underbara! Jag var "barnvakt" åt min pojkvän. Så jag var hemma hos han och tog hand om han och sedan var det dax för vår tradditionella sommarsoppa som även min pojkvän fick delta i ! Tyvärr så var det ganska tomt eftersom min gamlafarmor inte var med detta året :(
 
Här får ni en bild till att börja med !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0