Ibland är du den enda som förstår.

Detta tillängnat till min bästavän Jennie! Även om hon alltid har hjälpt mig genom svåra tiden så är detta speciellt. De senaste månaderna har jag haft dagar som jag verkligen har varit nått botten. Jag har gråtit mig till sömns och varit både ledsen och sur och ibland för helt meningslösa saker. Men ändå så har hon hjälpt mig genom detta och det är verkligen guldvärt att ha någon som kan göra en på bättre humör! Hon hjälper en verkligen att tänka positivt och att det jag är ledsen för kanske inte är som jag tror och få en att tänka på annat. Älskar dig bästavän!   ❤ ❤ ❤ ❤
 

Kommentarer
Postat av: jennie du vet hon den där bästa

haha vilken oerhört fin bild. så himmlnas vackra som alltid. love you 2 kompis, bästa man kan ha!

2012-08-20 @ 14:33:16
URL: http://jennieak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0