I sjukstugan.

Har fått klagomål på min dåliga uppdatering... Så här är jag och jag får väl ta och berätta om vad jag har hittat på ! I onsdags var det skola, kul faktiskt. Sedan var jag och hämtade min pojkvän på busstationen med min bike. Vi var hemma ett tag innan vi begav oss mot IP där vi skulle kolla fotboll. Och efter ett tag så började det regna som aldrig förr, och såklart satt vi i regnet ett tag (det resulterade feber och andra härligheter). Sedan sjutsade min pojkvän snälla far hem mig och min mamma! 
 
Och nu kommer jag till torsdagen. Mådde riktigt dåligt, men jag inbillade mig att jag skulle klara av att sova över på skolan. Men ialla fall så packade jag ihop lite saker innan jag cyklade till skolan. Orkar inte berätta så mycket, så jag tar det viktigaste. Vi vann skattjakten! Och sedan bestämde jag mig för att dra hem för jag mådde pissdåligt (Y)
 
Och nu kommer fredagen! Jag sov till elva och därefter gick jag ner och stekte pannkakor, gjorde muffins och gjorde silviakaka. Så jävla duktig jag är....haha. Men nu ligger jag i sängen och chillar. Jag har bestämt mig för att ligga hemma hela dagen och bli helt frisk. 
 
I onsdags när jag skulle cykla till skolan i regnet.
 
Dagens frukost/lunch. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0