Både bra och dålig dag.

Inatt drömde jag det värsta man kan drömma. Och såklart så gjorde det ju inte mig särskilt glad när jag vaknade. Jag kände mig så ensam imorse, jag hade inte fått ett "godmorgon" av någon och jag var helt ensam. Och i vanliga fall älskar jag att vara ensam men verkligen inte idag. Sedan bar det av mot skolan. Vi har även börjat få lite läxor. På rasten stack jag hem till Carolines och Rebeccas lägenhet med Caroline, och där satt vi och snackade i mer än två timmar innan det var dax för nästa lektion. Och vi slutade fyra (tidigare än jag skulle). Sedan cyklade jag hem. 
 
 
Här är en video som Alicia precis länkade! Hur bra som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0