24 juli-30 juli 2012

Efter min lilla mini depression så har la livet blivit bättre... Hahaha låter ganska sjukt. Men jag mådde verkligen inta bra. Men iaf så har både mina kompisar och min pojkvän fått mig på bättre humör! 
 
 
Jag hade lovat min pöjk frukost på sängen och det fick han såklart, det blev baguetter, massa pålägg,juice, flingor med jordgubbskräm och mjölk. Den dagen blev det även stranden, där kollade vi på när Carl-elliots kompisar spelade volleyboll. Och fick även bada lite ;)
Här fortsatte det fina vädret, här ser ni min fina bästa vän Jennie!
 
Och den fina Alicia!
 
 
Försökte även ta en fin bild på mig men det gick kanske inte så bra...
 
 
Jag och jennie var även och "tränade" friidrott... 
 
 
Dagen efter var det dax för jobb, och det blev det också... Hela dagen fick jag jobba och slita! Men jag fick thaimat och glass så det var ändå värt det (och sedan får jag ju lite lön också). Men när jag äntligen hade slutat så var det dax för min cykel tur till Vinberg, mot min pojkvän! Oj vad jag cyklade... Men när jag kom dit fick jag lägga mig och vila medans min pojkvän klippte gräset. Jag stannade hos han i tre dagar (fredag till söndag) och under de tre dagarna hittade vi på en massa. Har blandannat varit ensam hemma hos han i säkert fyra timmar. deras familj+ en annan var på vallarna, så jag var där hemma och chillade. 
 
 
På måndagen var det dax för besök på mitt blivande gymnasium Drottning Blanka. Och därefter kom mina kusiner. 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0