12 augusti 2012

Nu närmar sig skolstarten! Och jag har kollat vilka som går i min klass, jag får väl säga att många är vi iaf inte... Men det ska nog bli hur bra som helst!
 
Igår var jag hemma hos min pojkvän och med mig var även mina föräldrar , för dom var inbjudna. Jag får väl erkänna att det var lite jobbigt, men ändå inte. Mor och far tyckte i allafall det var trevligt och jag hoppas pojkvännens mor och far tyckte likadant ;) 
 
 Jag hade det väldigt bra igår i alla fall! Jag funderar på att sno hem pojkvännens täcke, för det är nog det skönaste och mysig jag nogonsin haft! Fast får väl säga att det tog emot lite när man skulle upp tidigt och lämna den sköna sängen... Fast hade nog inte kunnat ligga kvar länge till för jag var riktigt pigg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0