1 Augusti 2012

Idag har varit en alldeles underbar dag! Jag och min pojkvän tog oss en frukost innan han tvingade ut mig på vårt fotbollsspel (skulle inte lärt honom det). Efter det så kom jag på att jag skulle äga ut han på tennis, men tyvärr så var det upptaget på tennis bannan, så vi tog longboarden och inlinsen till farmor och fick i oss lite fika innan det var dax för vår tennis match. Och såkart vann JAG! Nej men matcherna var faktiskt väldigt jämna och efter att jag bestämde att vi skulle köra två set till så vann jag, för annars hade min pojkvän vunnit. Hehe sedan kom jag på att jag ville bada. Så min snälla pöjk körde mig till bryggan så jag kunde bada. Och efter mycket tjat och bortförklaringar så hoppade jag i. Sedan lagade vi mat, kollade på OS, spelade spel, sköt iväg äpplen, begravde en mus och hittade på en massa annat. Sedan var det dax för att ta farväl, för jag åker till Gotland på fredag. 
 
 
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0