Glad Påsk!

Jag har spenderat fredagen och lite av lördagen med min pojkvän. Så jävla gulligt när han kom med två presenter till mig och det ända han fick utav mig var mitt "fina" kort... Hehe ganska dåligt samvete. Sedan vaknade vi tidigt dagen efter för att han skulle till ip och sedan har jag bara varit hemma och chillat, duschat och snackat med lite folk. En av dom var min kusin som inte kommer hit ikväll för han ska festa... Vem dissar liksom mig för att festa?! hahaha fuck honom... Så nu ska jag vara ensam med massa småskitar! Nej men alla är typ 10-12 men ändå.



Kommentarer
Postat av: världens bästa jennie

hehe alla dessa småskitar ;)

du kan komma o va ensam med mig :p

2012-04-07 @ 17:46:14
URL: http://jenniekarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0