Spinning all alone

Jag stressade mig till spinningen innan. Fast ändå kom jag i tid. Jag satt utanför och väntade på hanna, men hon kom inte..  Jag blev faktiskt riktigt svettig på spinningen och mitt i allt så svimmde en som var på spinnigen.... Men det gick bra iallafall. Hade inte så mycket att titta på när jag satt och cyklade så jag tittade på min bror när han tränade och en av hans kompisar. När min bror skulle göra armhävningar på ett jätte konstigt sätt med en bänk och cettlebells så gjorde han typ tio och sen kom min brors kompis så tänkte jag "åå han ser ju stark ut han kommer klara det" men när han skulle gå ner första gången så bara trillade han och då tänkte jag "åå han som var så snygg"
Ganska coolt ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0