Bidra med 50 kr till rosa bandet utan att det kostar nått!


En annan sak. Det här grymma företaget har skänkt 7500 kr till min insamling. De skulle betala mig men kom med förslag att skänka det till min insamling och självklart ville jag hellre det! I utbyte mot lite reklam om deras insamling i förmån till Rosa Bandet. Så underbart med företag som gör sånt.

Och vet ni- nu har mina läsare som nu har blogg, chansen att skänka 50 kr genom att blogga och länka deras insamlig- och det kostar er inget.

För varje länk till deras insamling så skänker dom 50 kr till deras insamling, alltså ni behöver inte betala något utan det gör företaget själva. Så jäkla grymt alltså! Så det enda du behöver göra är att blogga om detta, och skriva vad ni vill, bara ni länkar. Men typ “Jag länkar nu detta företag och deras insamling, för om jag gör det så skänker dom själva 50 kr till deras insamling till Rosa Bandet. Det kostar ingenting för mig men jag sprider detta vidare för att det då skänks 50 kr till Rosa Bandet och Cancerfonden. Sprid gärna detta vidare du också” :)

Om du skriver i detta i din blogg så måste du gå in och skriva en kommentar i mitt inlägg med en länk till ditt inlägg, så att företaget vet hur mycket dom ska skänka. Och om du vill sprida detta vidare i ditt blogginlägg, så får ni skriva att alla måste gå in i mitt inlägg och skriva en kommentar och länka till sitt inlägg. Så att vi samlar alla kommentarer i detta inlägg.

Om ni bloggar om det och vill bidra med 50 kr till Rosa Bandet och cancerforskningen (utan att det kostar er något), så är det den här länken som ska finnas i blogginlägget: http://www.provabingo.se.

Om ni nu vill bidra med 50kr så komenterar du detta inlägget: youwillshine.blogg.se

 

Allt detta är taget tyras blogg eftersom jag inte riktigt fattade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0