ÅNGEST!

Jag har gymnasieångest! Har insett att det inte är långt kvar tills jag ska välja vilket gymnasie jag ska gå på. Jag satt och kollade lite på internet innan och gjorde lite tester och endel resultat blev tvärt emot det jag vill :(
I framtiden när jag typ är 23 så vill jag ha ett jobb som jag inte har fasta tider och kan göra lite vad jag vill och då har jag kommit på att jag ska ha ett eget företag, sedan vill jag hålla på med nått kul som kläder,inredning. Men sedan vill jag inte sitta inne hela dagarna. Men min slatsats på detta är Mäklare,personligtränare eller kanske nått annat?!
Okej, jag vet att detta inte var nått om gymnasium men det var en början :)
Bilden: första stämde ganska bra men inte resten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0