hatahatahata

Här kommer min lilla sjuk berättelse ifrån egypten:
Kvällen innan mådde jag lite konstigt så jag gick och la mig ganska tidigt. Morgonen efter gick jag upp och mådde bokstavligt skit så jag gick till toan och satte mig. Och om någon vill veta det så hade jag diaré, vilket jag aldrig har haft i mitt liv. Och kort  efter det så vände sig hela magen och jag började spy som aldrig förr. Så mamma fick ringa doktorn och han kom ganska fort och han började slå på min mage vilket gjorde jävligt ont. Sedan log han och då trodde mamma att allt var bra, så hon frågade vad det var. Han svarade att det inte alls var bra och då ville jag bara hem till sängen och bara sova. Men nej för jag skulle ta en spruta och så klart hade det och det var såklart inte det värsta för med skulle tas på skinkan. Han tog upp sprutan och det var nästan som en sådan på filmer jävligt stor och en fet nål. Han fylde hela sprutan och då blev mamma orolig för hon har aldrig sett en sådan stor dos till en människa förr. Jag säger bara såhär att det är det mest smärtsamma jag har gjort i hela mitt liv, han sprutade in allt på en minut och jag verkligen skrev och grät av smärta (vilket jag inte brukar göra). Efter det så sa han att jag skulle ställa mig upp och då började allt snurra och jag bara trillade ihop och började spy....
Sedan på kvällen så skulle jag få en till dos med det som nu var i sprutan. Och det gjorde ännu ondare!
Sjuk outfiten i egypten :)
Hade jävligt svullen rumpa efter det.
Varje sjätte timme så ska jag svälja 3 tabletter men en är så stor så man måste dela den i fyra bitar för att kunna svälja den. Så jag tar när jag vaknar så då är det 6 tabletter och sedan 6 till runt fyra tiden och sedan 6 till vid tio på kvällen, så då blir det 18 tabletter om dagen Jippi så kul!! Det jobbigaste är att jag egentligen inte kan svälja tabletter så det brukar ta sin lilla tid... Och om jag ska vara ärlig så brukar jag slänga en tablett för den smakar så jävla äckligt och då tänker ni säkert att tabbleter smakar ju inget men jo denna göt iaf det..
Mitt liv den närmsta veckan :)
Tabletterna ser småt ut men dom är jävligt stora (tycker jag)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stackars dig <3 :)

2011-11-05 @ 16:02:09
URL: http://stardusth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0