Dååålig uppdatering

Därför ska jag ta gårdagen nu :)
Det blev lite saker igår iaf. Tre tröjor, ett par skor och ett halsband. Inte så mycket men allt gick ändå på 1500kr. Men sedan påväg hem så ringde min lilla vän Frida och undrade om jag kunde sova hos mig så jag sa ja såklart... Hahaha fast hon fick sitta hemma hos mig och vänta medans min bror hade en tjej hos sig (STACKARS FRIDA!) Men sedan kom jag hem... Vi gick världens härligase promenad (klockan var 10 eller 11 då på kvällen). Och sedan blev det lite annat...
Skorna: jätte sköna och ganska billiga var dom också! Men det är iaf inte träklack utan något annat och sedan lite mocka aktigt... :)

Kommentarer
Postat av: jennie

haha det är dom jag ville ha innan fast jag vill ha dom glittriga :D yeah glamglam you know liksom kul att ha ändå

2011-11-14 @ 17:58:43
URL: http://jenniekarlsson.blogg.se/
Postat av: alicia

Guuuud så snygga! var beställde du dom ?

2011-11-14 @ 22:25:23
URL: http://aliccias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0