Tjena mitt bena!

Hej det var länge sedan hehehe lite dålig uppdatering jag ska skärpa mig. Men det har hänt ganska mycket sedan förra inlägget men jag tänker göra det kortfattat. Under de senaste dagarna har det åkt mycket inlines och så har/är jag desperat efter skor men nått som är bra är att jag har hittat min longboard :) Men jag vill ha rosa hjul på den så jag får la se. Men igår blev det donken och inlines dit men bil hem sen hade vi disco för dom små på tånga. OCH DET VAR LA HELT OK.


här är den........
mina nya kompisar eller om ett tag Rick & Dick. :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

jag är fan rick & du är dick! :) <3

2011-05-15 @ 18:53:24
URL: http://jumjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0