Taggad eller?

Heeeeeeej idag har varit en super dag typ... Skola som vanligt och där fick jag veta att jag och jennie ska servara på grand när niorna har avslutnings middag, och det är dagen efter jag kommer hem från cypern :) Sen så cyklade jag, Amelia och Jennie till Amelia och åt hamburgare, sen stack vi till mig och sen till gymmet på inlines och sen blev det mer inlines och sen blev det Afro dans, KUL MEN SVÅRT! Imorn blir det sista dagen med konfan innan avslutningen, ska bli kul men jag kommer att sakna onsdagarna.

Se Fram emot:
SISTA ONSDAGEN MED KONFAN
BOBERG
KONFA AVSLUTNING
ORGENTERING
GOLF (om jag är hemma)
CYPERN
SERVERA PÅ GRAND
SKOL AVSlUTNING
SOMMAR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV
Och sen en massa på sommarn såklart......

Kommentarer
Postat av: Jennie

jaaaa, tagga allt på den listan alltså! :D

2011-05-18 @ 18:29:35
URL: http://jumjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0