Ledig

Heeej idag har min skola och någon annan operation dagsverke sak och det är att man ska samla in pengar till massa barn som har det mindre bra. Så jag har städat lite i huset men sen så när min syster kom hem så stökade hon ner så jag vet inte om mamma kommer att ge mig pengar :( Men iaf sen så var det konfa och det var braaaa, idag tränade vi i kyrkan och läste upp böner och bibelord det gick helt ok! Men nu ska jag ladda över bilder sen igår, för min morbror fyllde år och så tog jag lite bilder så dom kommer nog snart PÖÖSSS PÅ ER!


undra hur dom kom dit?....

Kommentarer
Postat av: Jennie

det finns något som heter redigera.. xd

2011-05-11 @ 18:22:31
URL: http://jumjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0