Jennie och Amelia bryter mot lagen......

Heeeeeeeeej!
Inatt sov jag inte mycket så jag var yr och hade ont i magen typ hela dagen. Efter skolan så blev det varberg med Jennie & Amelia. Jag köppte skor och under klänning som jag ska ha under min klänning till konfan och skolavslutningen. När vi skulle hem från varberg så först tänkte vi alla ställa oss inne på toan för att slippa betala för att åka tåg men sen fick jag ångest så jag köpte en biljett och sen på tåget så var toan upptagen så då losades dom att sova och konditotören brydde sig inte. Sen tvingade dom med mig till att titta på fotboll, typ stavsinge mot nått annat. sen blev det hemfärd, amelias pappa skjutsade hem mig. SÅ NU SITTER JAG HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0