Jävla äckelgubbar!

När vi skulle åka till frida med bussen så kom det in två gubbar och en utav dom var full och eftersom jag värkligen hatar fullgubbar (jag menar det) så fick jag panik och jag visste inte vad jag skulle göra. Och han som var full han satt bakom mig, frida sa att han ställde sig och tittade på mig när jag höll på med väskorna. Sen gick han iväg till sin andra kompis som satt lite längre ifrån, och då bästemde jag mig för att ta tag i mina saker och när vi sedan skulle gå  ut så tog vi dem vägen som man går in i, Jag tror att buss chaffören fattade att vi inte tyckte att det var så kul+ dom hade även pratat med oss och om oss. SÅ FYFAN FÖR GAMLA ÄCKLIGA FULLGUBBAR!


Kommentarer
Postat av: Hanna

När vi åkte till laserdome på din födelsedag så kom det en full kvinna som gick förbi oss och tittade jättemycket :)

2011-05-28 @ 18:31:21
URL: http://stardusth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0