Inlines :)

Idag var det skola... eller ja elevensval. Det var roligt men det bästa var att hälla vatten på emil :) Sen stannade jag i aulan hos Amelia och Frida, för att dom hade min dator och dom skulle dansa men jag åkte mest runt med longboarden och läste min tidning. Sen cyklade jag hem på min CP:cykel. Sen så sov jag och då ringde Amelia och berättade att hon hade köpt inlines och frågade om jag ville åka så då cyklade jag till henne mad mina inlines. Och sen åkte vi runt i hela Falkenberg typ Jätte KUL :) hahaha så köpte vi kexchoklad och loka och amelia tappade chokladen och sen körde hon över den smart hon är.. Och så trillADE HON NÄR Vi skulle åka ner för en backe jag tog tag i en sak men det gjorde inte hon så då körde hon in på greäset och så trillade hon VACKERT SÄGER JAG BARA <3

PS. IMORN SÅ SKA JAG OCH AMELIA ÅKA INLINES TILL SKOLAN. HUR SKA DETTA DÅ? DS.


MINA KUSINERS NÅTT GOSIGA HUND <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0