I'm i Cypern!

Hej! Just nu sitter jag i lobbyn för annars hade internet kostat 400kr, så jag får la sitta i lobbyn om jag vill ha internet. Flygningen gick la helt okej bara att jag nog alltid kommer att vara flygrädd, och sen fattar jag inte hur jag ska komma hem för vi kommer att flyga natt och när jag sitter i ett flyg så måste jag kolla ut och när det är natt så kommer jag ju se jätte mycket -.- Men just nu är jag glad för det är sjukt fint här och vattnet är inte att tala om. Jag kommer nog att uppdatera mer imorn eller om några dagar till :)




Kommentarer
Postat av: Jennie

fan vad skönt! :) men det kommer nog att gå bra på flyget.



själv så är det 25,5 grader varmt här. Soft <3

2011-05-31 @ 11:59:22
URL: http://amazingofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0