I'm Gonna Fly!

Men tjena! Okej jag är färdig packad och jag har ju hittat ipoden också så nu ska jag nog försöka sova, men jag tror inte att det kommer gå så bra menmen man kan ju alltid försöka. Eller nej jag tror jag ska måla naglarna. Inatt kl 03,30 så väcker mamma och pappa alla och då ska vi ta på oss och sätta os i bilen, och då far vi mot flygplatsen. Sen går flyget 5,6 eller 7 vet inte. Eftersom jag är ganska flygrädd så är jag sjukt nervös just nu. Men i allafall. Om jag har internett på cypern så kommer jag nog göra några inlägg men vi får la se.


Flygplan..........

Kommentarer
Postat av: Jennie

om du har internett så skriv ett inlägg på min facebook och skriv vilken tid du är inne nästa gång.



+ kom hem, jag har ju ingen som försvarar mig mot emil och adrian :o <3 puss

2011-05-30 @ 16:39:49
URL: http://amazingofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0