Halloj

Heeeeeeejasan!
Nu sitter jag i min säng med täcke och mjukiskläder och är jätte trött. Idag var det skola, skolan är bäst förutom lektionerna. Det går helt okej i skolan, jag har inte dom bästa betygen men jag har i alla fall godkänt i alla ämnen. Så inga IG:n. Denna veckan ska jag försöka plugga så mycket som möjligt på NO:n. Sen på helgen vet jag inte jag tror i alla fall att vi ska till IKEA på söndag och där hoppas jag att jag ska få lite saker till mitt rum.. Jag håller tummarna, för mamma och pappa ska titta på möbler till badrummet som snart ska göras om.






Älskar kjolarna! :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Okej, dom två sista var faktiskt fina.. Men den där där uppe... Naaaaj, ikke min smak ;)

2011-05-03 @ 21:11:53
URL: http://jumjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0