Borde plugga...

ALLMÄNT...
Namn: Erika Nilsson
Piercingar: två på ena örat och ett på andra örat.
Tatueringar: inte än
Längd: 1.67-1.69 alla säger olika.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: ganska mörk blond
Är du kär i någon: nej tror inte det
Önskar du att du bodde någon annanstans: på vintern
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: det får du fråga dom
Vad är du rädd för: mycket haha låter som jag har värsta fobierna men jag orkar inte säga allt.

Gillar du att tvätta: tror inte jag gjort det, haha

 

SENASTE...
Film du hyrde: inte jag men tjejerna och jag hyrde grown ups
Film du köpte: Vet inte.....
Låten du lyssnade på: Veronica maggio - inga kläder

Låten du hade på hjärnan: många samtidigt
Låten du laddade ner: yeah x3
Personen du ringde: mamma tror jag
TV program du tittade på: haha dom dödliga brösten.
Personen du tänkte på: vet inte


FAVORIT...
Mat: mycket :D
Låt: har hur många som helst
Sport: löppning just nu...
Dryck: fanta exotic

Kläder: allt snyggt typ
Film: jätte många
Bil: range rover typ...


ANTAL...
Gånger du varit kär: jag tror inte jag har varit riktigt kär någon gång :(
Gånger ditt hjärta brustit: ett par gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: inte allt för många hoppas jag

Gånger ditt namn varit med i tidningen: vet inte några gånger
Ärr du har på kroppen: mycket på benen och på armarna haha låter som om jag cuttar mig ju


SENASTE...
Bok du läste: dogboy
Personen du fick mail av: fejjan
Personen du fick brev av: vet inte

Personen du fick sms av: orkar inte hämta mobilen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i förrgår


ÖVRIGT...

Gillar du att slåss: ah ÄLSKAR det verkligen

Vad ska du göra ikväll: plugga fysik, sova
Är du seriös: när jag inte är oseriös
Vad är du allergisk mot: inget
Var har du ont: bröstet och knät
Favoritserie: oth tror jag

 




ÖVRIGT ÄNNU MER...
Hur ser din drömkille ut om det bara gäller utseendet:
snygg

Har du fått nån kyss den närmaste veckan: noop
Är dina förälrar gifta eller skilda: förlåvade
Vad sover du i: bara trosor och ibland en tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0