Day 2

Idag blev det Lax games igen för igår regnade det så dom kunde inte fortsätta, så jag Jennie och Hanna åkte dit idag igen. Asså jag älskar verkligen skatebording, det ser sjukt kul ut. Men jag skulle nog inte klara det, om jag åkte utan att trilla och slå sig hela jävla tiden så skulle jag tycka det var kul. Jag tror jag hade varit världsmästare om jag inte trillade men men. Sen är ju skatare så sjukt snygga med bara att alla är så smala, Jennie kom på att det kanske var för alla typ rökte?! Kanske stämmer detta.!?








Några av dom jag tog :)

Kommentarer
Postat av: jennie

han med hjärtat va faktiskt rätt så snygg nu när man tänker efter.. HAHA tur att jag tog många bilder på han då ;)

2011-06-20 @ 10:53:08
URL: http://amazingofc.blogg.se/
Postat av: maja

Schysst blogg:) Snubblade in en sväng här för första gången.

2011-06-20 @ 11:41:50
URL: http://maja1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0