Good morning!

Nu har jag vaknat och jag är sjukt pigg :) Idag är det stadsloppet och då ska såklart min pappa vara med som nu typ är hans 15 eller 20 år han är med eller nått sånt.  Sedan kommer någon familj som alltid kommer som bor typ i jönköping, där skulle min familj egentligen bott.  och jag vet inte varför. Sedan kommer mina kusiner eller ja min moster och min kusin. Men sedan så hoppas jag att min Jennie kommer också :)

Listan för städningen idag:
städa
ta ner disken (det har samlats en liten hör för jag har tittat på film)
damsuga
fixa lite i garderoben
hänga upp kläder.
jusste bädda sängen
tror det varf allt :)))))))))))))))))


Foto: Erika Nilsson (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0