Dagen jag alltid kommer att minnas

Idag är det den 14 juli vilket är dagen min katt dog. Alla tänker nog herre gud det var bara en katt, men hon var inte bara en katt hon var en katt som var hos mig i vått och tårt och hon var en jävligt älskad katt. Hon kom så fort man kom hem och följde en vart man än gick och hon sov hos en oftast på magen eller under täcket. 

Sen kom en jävla biljävel och körde på henne, jag hoppas verkligen att han inte gjorde det med vilje. Mamma och pappa satt i min säng på morgonen med tårar i ögonen och då insåg jag att något hade hänt, jag kom ihåg att jag skrek och grät. Mamma hade lagt henne i en skolåda och lindat in henne i en filt för hela bakdelen var krosad, men det var nog det värsta att se henne bara ligga där :'(                                                                                         

SÅ PUSS PÅ DIG STINA KOMMER ALLTID ATT ÄLKA DIG   <3



Kommentarer
Postat av: jennie

STINA <333

jag tror jag fick loppbet från henne när hon sov på min mage första natten i ert hus :)

2011-07-14 @ 18:18:12
URL: http://fivesecrets.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken söt katt. Jag har själv ett husdjur som syns väldigt mycket av i min blogg. Jätte härlig blogg du har.



Kolla gärna in min blogg, och släng gärna ett kommentar också om vad du tyckte om den. www.kurden.webblogg.se



Kommer snart komma upp en tävling, håll utkik!

2011-07-15 @ 21:23:30
URL: http://kurden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0