Mycket att berätta idag.

Inatt blev det inte så mycket sömn så jag var ganska seg på dagen. Träslöjden var inte så kul för jag satt mest bara och längtade till att vi skulle sluta så jag kunde göra det satans provet. Jag satt i ett grupprum och gjorde provet och seriöst så kändes det inte så bra med provet... Sedan blev et mat, SO och tyska. Tyskalektionen var nog den bästa på länge för vi hade en polis kvinna som hade fått flytta till Sverige för att hon hade blivit mord hotad... Och mer säger jag inte för det är hemligstämplat ;) Sedan kom mamma och hämtade mig för vi skulle till halmstad. Där träffade jag Calle och vi satt och fikade i typ några timmar.... Och sedan skulle jag åka tåg med han hem men vi hade typ 10 min på oss att ta oss till tågstationen så vi fick springa. Det gick kanske inte så bra eftersom vi missade tåget hahaha Men vi satt och väntade och sedan tog vi 7 tåget och sedan fick jag skjuts hem utav han, hans mamma och hans pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0