I'm back!

Nuuu är jag hemma från att vara med jennie på moppekurs, sedan har vi varit hemma hos henne och gjort en massa stuff som: klädde ut oss till agenter (inte för vi såg så agentiga ut) och körde moppe och en massa annat. Sedan fick jag en tavel sak som jag glömde typ för tvår år sedan, ska sätta upp den någonstans på mitt rum. Påvägen hem så kom moppe boys och pekade fingret mot mig och sedan så kom en massa fulla killar och sa en massa saker till mig.


vet inte om man ser så bra men iaf :) VISST ÄR DEN FIIN?!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha jag tror jag vet vilka som pekade fingret mot dig ;) alex o tobbe. dom körde nästan på mig när jag åkte longboard o så stannade dom framför mig o sa hej o fråga vad jag hade gjort.. haha :)

2011-08-12 @ 22:29:38
URL: http://thisisfuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0